^Powrót na górę
  • szczęśliwa para w wspólnocie mieszkaniowej Sprawdź nas. Bądź jednym z tych, którzy nam zaufali!
    Zapraszamy do zapoznania się z naszymi ofertami dotyczącymi zarządzania nieruchomościami (kategoria: "Nasze oferty"). Jak się z nami skontaktować? Wszystkie sposoby (a jest ich wiele) znajdują się w kategorii: "Kontakt z nami".
  • rodzina we wspólnocie mieszkaniowej SERDECZNIE ZAPRASZAMY NA SPOTKANIE Z NAMI
    Z przyjemnością przedstawimy naszą ofertę, a przede wszystkim odpowiemy na wszystkie pytania dotyczące zarządzania nieruchomościami. SPOTKAJMY SIĘ, WARTO!
  • zadowoleni mieszkańcy nieruchomości Spółdzielnia czy Wspólnota?
    Szukasz odpowiedzi na pytanie: czy pozostać w SPÓŁDZIELNI MIESZKANIOWEJ, czy też może utworzyć WSPÓLNOTĘ MIESZKANIOWĄ? Jeżeli nie wiesz jak to zrobić - zadzwoń do nas, a nasi pracownicy udzielą wyczerpujących informacji. To nie jest takie trudne, a może potencjalnie przynieść wiele korzyści!
  • aktywni członkowie wspólnoty mieszkaniowej Lubimy wyzwania!
    Nie jest dla nas istotna wielkość wspólnoty mieszkaniowej. Ważne jest rozwiązywanie problemów (nawet tych najtrudniejszych, najbardziej skomplikowanych) nieruchomości i sprawienie, by mieszkańcy (a w szczególności zarząd) nie musieli martwić się jej sprawami.
  • młodzi ludzie we wspólnocie mieszkaniowej Wychodzimy naprzeciw oczekiwań!
    Dbamy o maksymalną wygodę mieszkańców wspólnot mieszkaniowych, którymi administrujemy. Przykład stanowi możliwość podawania stanu liczników wodomierzy oraz ciepłomierzy online, wykorzystujemy do tego celu prosty w obsłudze formularz na naszej stronie internetowej. Zdajemy sobie sprawę, że każda wspólnota jest inna, ma swoje indywidualne wymagania, do których zawsze staramy się dopasowywać.
Oferta zarządzania nieruchomościami

---------------------------------------------------------------------------------------------------

 KORONAWIRUS - OGŁOSZENIE

 

W związku z zarządzeniem ministra zdrowia o wprowadzeniu stanu epidemicznego w trosce o bezpieczeństwo nasze jak i Państwa zdecydowaliśmy się na ograniczenie pracy w biurze.

 

Wszelkie zapytania możecie Państwo kierować drogą mailową.

To co nas wyróżnia, czyli filozofia naszego działania, która oparta jest na 4 filarach:

  • wyjątkowa opieka i troska o klientów – dbamy, doradzamy, pomagamy, rozwiązujemy problemy;

 

  • staranny dobór podwykonawców – świetnych specjalistów, którzy nie pobierają nadmiernie wysokich opłat;

 

  • kompleksowość naszych usług – tak by mieszkańcom wspólnot, które są nam powierzone w opiekę, żyło się wygodnie;

 

  • bardzo konkurencyjne ceny – dobrze wiemy, że wspólnotom pieniądze potrzebne są przede wszystkim na remonty.

 Zapraszamy do współpracy! Chętnie pokażemy jak stosowanie naszych zasad przyczynia się do rozkwitu Państwa Wspólnoty! 

Legalizacja wodomierzy

Regulację w zakresie legalizacji urządzeń pomiarowych, w tym wodomierzy określa: rozporządzenie Ministra Gospodarki, z dnia 7 stycznia 2008 roku w sprawie prawnej kontroli metrologicznej przyrządów pomiarowych na podstawie ustawy z dnia 11 maja 2001r. – Prawo o miarach ( Dz.U. z 2004r. nr 243 poz.2441, z późn. zm.).

 

W odniesieniu do wodomierzy, zarówno mierzących przepływ wody zimnej, jak też ciepłej, okres ważności legalizacji wynosi 5 lat. Jednocześnie zaznaczyć należy, iż okres ten nie liczy się od daty zakupu wodomierza, czy też jego montażu, ale od daty dokonania legalizacji, która jest uwidoczniona w świadectwie legalizacji lub w umieszczonych na przyrządzie cechach legalizacyjnych.

 

Okres ważności legalizacji wyrażony jest w:

  • miesiącach — liczy się od pierwszego dnia tegomiesiąca, w którym legalizacja została dokonana;
  • latach — liczy się od dnia pierwszego stycznia roku następującego po roku, w którym legalizacja została dokonana.

Ponowna legalizacja wodomierzy powinna być wykonana przez uprawniony organ administracji miar lub podmiot upoważniony do wykonywania legalizacji. Obowiązek przedłożenia wodomierzy do ponownej legalizacji ciąży na jego użytkownikach. Również koszt demontażu urządzenia, jego legalizacji oraz powtórnego montażu ponosi właściciel wodomierza.

 

W myśl § 34 powołanego wcześniej rozporządzenia, wodomierz powinien zostać zgłoszony do legalizacji:

  • nie później niż w ostatnim roku ważności dowodu legalizacji poprzedniej;
  • po naprawie;
  • po uszkodzeniu cech legalizacji lub zabezpieczeń nałożonych na przyrząd podczas poprzedniej legalizacji.

W przypadku dokonywania przez administratora odczytu, gdy zostanie stwierdzona nieważność urządzenia pomiarowego (brak legalizacji), zerwanie plomby, uszkodzenie wodomierza, a także, gdy niemożliwym będzie dokonanie odczytu wskazań lub sprawdzenie cechy legalizacyjnej, ZOSTANIE ZASTOSOWANY RYCZAŁTOWY SPOSÓB ROZLICZENIA KOSZTÓW ZUŻYCIA WODY.

Wyszukaj na stronie

Strefa klienta

Łódzkie wspólnoty

Zapraszamy do kontaktu

 Tel.: 600 77 95 45

Tel.: 574 655 477

biuro@magniscentrum.pl

Zapytaj o ofertę

Kliknik na obrazek

Copyright © 2015 Magnis Centrum™ Zarządzania Nieruchomościami Łódź, Pabianice, Zgierz, Ozorków.