Czas odczytów wodomierzy

Odczyty wodomierzy dokonywane są 2 razy roku na koniec czerwca i grudnia.

 

Odczytów dokonuje pracownik naszej firmy, a informacja o planowanych odczytach będzie wywieszana na klatkach schodowych. W przypadku nieobecności podczas odczytu - w drzwiach bądź skrzynce pocztowej pozostawiana jest karta odczytu wodomierzy z prośbą o kontakt w celu podania bieżącego stanu wodomierzy. Należy dokonać odczytu wszystkich zamontowanych wodomierzy zarówno zimnej, jak i ciepłej wody.

 

STAN WODOMIERZA MOŻNA PODAĆ NA KILKA SPOSOBÓW.

 

Kartę z odczytem należy:

  • wrzucić do skrzynki administracyjnej;
  • dostarczyć do siedziby Zarządcy lub wysłać jako załącznik (skan) w poczcie elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. .

 

Stan wodomierza można również podać:

 

TO JEST WAŻNE!

 


Wskazanie wodomierza przekazane przez Właściciela jest podstawą do rozliczenia zużycia wody i/lub odprowadzenia ścieków w danym okresie rozliczeniowym. 

 

Przy braku informacji ze strony odbiorcy o wskazaniu wodomierza po upływie 10 dni kalendarzowych rozliczenie będzie dokonywane  na podstawie szacowanego zużycia wody. Po kolejnym okresie rozliczeniowym dokonuje się odczytu i rozliczenia zużycia wody z uwzględnieniem wcześniejszej prognozy.