Zarządzanie wspólnotami mieszkaniowymi
i obsługa administracyjna

 W ramach obsługi administracyjnej i zarządzania wspólnotami mieszkaniowymi oferujemy:

 

·       zawiadamianie właścicieli o zmianie zarządcy nieruchomości;

·       wywieszanie w gablotach budynku ważnych informacji zawierających: telefony alarmowe oraz służb technicznych, dane zarządcy nieruchomości i inne;

·       reprezentowanie wspólnoty mieszkaniowej „na zewnątrz”: przed organami administracji państwowej i samorządowej;

·      reprezentowanie wspólnoty mieszkaniowej w stosunkach między właścicielami;

·      opracowanie umów w zakresie obsługi technicznej oraz eksploatacyjnej nieruchomości wspólnej; ich zmiana, rozwiązanie w imieniu i na rzecz wspólnoty mieszkaniowej;

·      zawieranie umów ubezpieczenia nieruchomości wspólnej;

·      opracowywanie regulaminów, instrukcji (przeciwpożarowych, użytkowania urządzeń technicznych, alarmowych), uchwał wewnętrznych wspólnoty (porządku domowego);

·      reprezentowanie wspólnoty przed organami egzekucyjnymi, sądami;

·      prowadzenie i ewidencjonowanie lokali i ich użytkowników;

·      bieżące aktualizowanie dokumentów w teczkach lokali;

·      prowadzenie bieżącej korespondencji w imieniu zarządu wspólnoty mieszkaniowej;

·      wydawanie zaświadczeń „o nie zaleganiu”, wypełnianie wniosków o dodatek mieszkaniowy i inne;

·      weryfikację stanu prawnego i faktycznego lokali w nieruchomości wspólnej;

·      zapewnienie obsługi eksploatacyjnej nieruchomości poprzez zawieranie odpowiednich umów na rzecz wspólnoty w zakresie dostaw usług komunalnych (wody, gazu, energii elektrycznej, odprowadzania ścieków, wywozu nieczystości i innych) oraz utrzymywania sprawności i drożności przewodów kominowych;

·      zlecanie i nadzór usług utrzymania w należytym porządku i czystości pomieszczeń i urządzeń służących do wspólnego użytku mieszkańców wraz z terenem przynależnym do nieruchomości;

·      zlecanie całodobowych dyżurów służb technicznych;

·      wynajem części wspólnych nieruchomości zgodnie z podjętymi uchwałami, zawieranie stosownych umów w tym zakresie;

·      bieżące kontrolowanie i nadzór nad sposobem wykonywanej obsługi zleconej dostawcom i kontrahentom;

·      zwoływanie zebrań sprawozdawczych wspólnoty mieszkaniowej raz w roku, nie później niż do końca pierwszego kwartału każdego roku kalendarzowego;

·      przygotowywanie zebrań:

üzapewnianie lokalu do ich odbywania (wynajem sali – w razie potrzeby);

üzawiadamianie właścicieli o zebraniu;

üprzygotowywanie w porozumieniu z zarządem projektów uchwał, sprawozdania finansowego, planu gospodarczego;

üprotokołowanie zebrań wspólnoty;

üprzeprowadzanie głosowania nad uchwałami;

üliczenie głosów;

·       powiadamianie właścicieli o podjętych uchwałach;

·      sporządzenie protokołu zdawczo-odbiorczego przejęcia obowiązków zarządcy nieruchomości i jej dokumentacji.  

 

 

Zobacz ofertę (lub zapisz ją na dysk) w formacie PDF

Zobacz pozostałe oferty

 

Przejęcie nieruchomości

Oferta ogólna

Oferta obsługi księgowej

Oferta obsługi technicznej